TOP ÚČETNÍ - Účetnictví, Mzdy a daně v Hradci Králové

Daně

Zpracování daňových přiznání a příprava podkladů

Postaráme se o Vaše daňové povinnosti. Zajistíme zpracování daňových přiznání, komunikaci s úřady, hlídání termínů pro podání a následné povinné platby daní.

Samozřejmostí je daňová optimalizace dle individuální potřeby každého klienta.
Chci konzultaci

Daň z přidané hodnoty – DPH

Svěřte nám výpočet daňové povinnosti, zpracování daňového přiznání, kontrolního i souhrnného hlášení. Specializujeme se na přeshraniční plnění (EU, třetí země), režim jednoho správního místa, zvláštní režimy a obchodní transakce s nemovitostmi.

Daň z příjmů fyzických osob

Nabízíme zpracování daňového přiznání k dani z příjmů fyzických osob pro fyzické osoby, daňové rezidenty i daňové nerezidenty.

Daň z příjmů právnických osob

V návaznosti na vaše účetnictví zpracujeme i daňové přiznání k dani z příjmů vaší obchodní korporace, SVJ či jiných právních forem dle souladu se zákonem. Využíváme veškeré dostupné prostředky daňové optimalizace.

Daň z nemovitých věcí

Naše nejoblíbenější daň – obraťte se na nás a nechte si spočítat Vaši daňovou povinnost, která se vztahuje k Vaší nemovité věci.
Spojte se s námi ještě dnes

TOP ÚČETNÍ v Hradci Králové a Pardubicích

Jste připraveni na to, aby vaše účetnictví bylo efektivní a bezchybné? Kontaktujte nás!
Chci konzultaci
TOP ÚČETNÍ - Účetnictví, Mzdy a daně v Hradci Králové
Hledáte účetní? Jste z Hradce Králové a okolí, případně Vám nedělá problém online komunikace na dálku? – Kontaktujte nás.